Tuesday, September 15, 2009

Tag

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
makan...borak2 ngan baby,ngan ayie...

2. 2 jam yang lalu?
jadi sleeping beauty...wawawa...

3. Minggu lepas?
lepak2 kat umah...khatam sume citer yg de dlm hard disk kama...pg beli tudung kat jln TAR...

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
a) obsessed by mariah carey
b) mama do,pixie lott
c) I gotta feeling,BEP

5. 3 binatang yang anda tak suka?
a) cicak....
b) Katak...
c) ular kot...

6. 5 fakta tentang anda?
a) suke tido...
b) Suka shopping...
c) xreti masak...
d) xsuke robot...
e) br abs study...

7. Tahun depan mungkin anda?
da keje kot...engineer wannabe...

8. Saya tak reti sangat…
masak...huhuhu...

9. Saya pandai …
maen sudoku...

10. Kawan saya…
ramai...

11. Saya ada…
macam2.....macam2 ada...

12. Saya seorang…
girl...24...jobless...

13. Adik saya…
de 3org...baby,fatin,ema...

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
a) Internet,xtido pon xpe klu de internet...
b) family
c) Kengkawan

15. Bilakah pertama kali bercinta?
ntah, xingat...

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
dun neo..

17. Saya rindu…
abah..ma...abang..baby..atin...ema...

18. Saya tak sabar…
Nak keje...nak de duit sndr...nak de kete sndr...nak beli laptop...

19. 5 laman yang anda slalu layari?
a) Facebook
b) Blogger.com
c) Friendster
d) 4shared.com
e) Youtube


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online